Soluții inovatoare de filtrare de la MANN-FILTER

Despre filtre și pericolele poluanților: cât de important este un filtru de aer performant? Ne explică Florin Văsuț, Sales Manager MANN-FILTER, companie care prezintă la Auto Total Business show (ediția de vară 2021), printre alte produse de top, gama inovativă FreciousPlus.

Produsele MANN-FILTER ne promit că aerul pe care îl respirăm este curat. Cum devine această promisiune realitate?

Alergenii care pot pătrunde în interiorul autovehicului sunt extrem de nocivi. Noua abordare a filtrului de aer FreciousPlus, care blochează alergenii, mucegaiul și alte tipuri de particule, se bazează pe îmbinarea unui strat inovator de filtrare cu un strat biofuncțional. Atunci când polenul erupe, acesta poate elibera alergeni care pot pătrunde în interiorul vehiculului în timpul călătoriei. Pentru a preveni acest lucru, filtrul de aer FreciousPlus folosește acțiunea polifenolului. Această substanță activă poate fi găsită în multe plante (de exemplu ceaiul verde, rodia și citricele). Polifenolul leagă alergenii care plutesc în aer și îi anihilează aproape complet, asigurându-se că își pierd efectul alergenic. O altă funcție a stratului biofuncțional al filtrelor FreciousPlus este efectul său antimicrobian: previne proliferarea bacteriilor și a mucegaiului de pe filtru, reducând astfel mirosurile neplăcute. Acoperirea biofuncțională este vizibilă din exterior datorită culorii galbene. Motivele pentru care ar trebui să alegeți FreciousPlus:

  • Împiedică mucegaiurile și bacteriile să pătrundă în vehicul.
  • Blochează particulele aproape complet (PM2.5)
  • Reduce gazele nocive.
  • Elimină mirosurile.
  • Filtrare aproape 100% a particulelor minuscule.
  • Reducere semnificantă a funinginei de la motorină
  • Extinde perioada de concentrare a șoferilor și ajută la prevenirea durerilor de cap.
  • Protejează sistemul de aer condiționat.

Florin Văsuț, Sales Manager MANN-FILTER

Care sunt cele mai mari schimbări pentru care se pregătește MANN-FILTER pe piața globală?

MANN-FILTER este bine pregătit pentru sarcinile de filtrare ale vehiculelor viitorului. Acest lucru se datorează faptului că ne putem folosi de experiența noastră pentru a putea lucra cu mașini electrice. Indiferent de ce fel de tehnologie va prevala în viitor, sau dacă va exista un viitor cu diferite tehnologii pe picior de egalitate, filtrele vor continua să fie utilizate și putem continua să mulțumim clienții cu o gamă largă de produse inovatoare. La urma urmei, vehiculele electrice au nevoie și de filtrare. În plus, față de filtrul de aer din habitaclu, care devine din ce în ce mai important și trebuie să fie din ce în ce mai performant din cauza poluării (cuvânt cheie: filtrarea prafului fin și a oxizilor de azot), elementele noastre de egalizare a presiunii bateriei sau filtrele pentru transmisii, de exemplu, sunt folosite în alimentarea vehiculelor electrice. Ne confruntăm constant cu noi cerințe și dezvoltăm soluții pentru a le aborda.

Cum arată viitorul pieței auto în perspectiva Dvs.?

Piața a fost caracterizată prin deplasare și concentrare, iar pe scena europeană au apărut noi jucători. Service-urile au devenit din ce în ce mai profesionalizate, folosind frecvent concepte de ateliere. În calitate de lider de piață, avem la dispoziție o gamă largă de instrumente diferite care sunt de interes pentru clienții noi. Nu cu mult timp în urmă, nu vorbeam despre mașinile electrice la fel de mult ca astăzi, electromobilitatea nu făcea încă parte din portofoliul producătorilor de vehicule și, cu siguranță, nu filosofam despre sfârșitul motoarelor cu combustie. Deci ce va apărea pe viitor? Aceasta este o întrebare foarte grea!

Mobilitatea individuală va continua să fie extrem de importantă și cu siguranță vor exista diferite forme de mobilitate. În piața after-market de astăzi, caracterizată printr-o flotă de vehicule cu o vârstă medie de aproximativ zece ani și motoare cu ardere, tehnologiile alternative nu joacă un rol decisiv. Prin urmare, nu mă aștept la schimbări fundamentale pe piață în următorii 10 ani. Cu toate acestea, un lucru este sigur: nu putem evita subiecte precum digitalizarea, accesul la datele vehiculului, măsurile de fidelizare a clienților (călătoria clienților) sau transparența prețurilor. Aceste probleme sunt mai relevante ca oricând și evoluează într-un ritm rapid.

 

Aveți un mesaj pentru comunitatea automotive din România și pentru participanții la Auto Total Business Show?

MANN-FILTER și AD Auto Total în România au un parteneriat lung și fructuos și transmit un mesaj puternic: un brand de calitate, cu un partener puternic, oferind cea mai bună cooperare de pe piață. Ambele echipe oferă tot ce le stă în putință pentru a aduce tot ce este mai bun.

A fost o perioadă dificilă pentru întreaga lume, și în mediul privat și în business. Evenimentele online au fost alternativa salvatoare și au arătat că putem fi conectați și în vremuri grele. Cu toate acestea, contactul personal nu poate fi înlocuit de niciun eveniment online.

Am trecut și încă trecem prin aceste momente grele. Cu Auto Total Business Show, AD Auto Total ne oferă toate posibilitățile de a rămâne conectați într-un mod special, chiar dacă nu ne putem întâlni personal acum. Dar, indiferent de momentul zilei, vă puteți baza întotdeauna pe filtrele de egalizare 100% MANN-FILTER. MANN-FILTER, piese perfecte, serviciu perfect.