București, 12 iunie – Peste 44 000 de împătimiți ai volanului și pasionați de tehnologie auto au asistat în weekend (10-11 iunie) la Romexpo la Auto Total Business Show (ATBS), la un spectacol total, unde piloți și atleți de excepție au dat tot ce-au avut mai bun din ei în materie de viteză, precizie și forță. Organizator: AD Auto Total.
Cascadorii riscante, derapaje controlate și demonstrații de forță au fost ingredientele unui weekend plin de adrenalină. În premieră în România, vicecampionul mondial la trial moto, Julien Perret, a creat momente dramatice, îmbinând precizia milimetrică a stunt-urilor moto cu umorul de situație, spre deliciul audienței care-a intrat în joc. Au fost aplauze furtunoase, cu respirația tăiată, pentru campionii de drift Adrian Liviu Băluț, Cosmin Ciontu, Silvio Gotsev (Bulgaria), Ștefan Mladenov (Bulgaria) și Florin Costea, care-au făcut un adevărat spectacol pe circuit. Raya Goranova (Bulgaria) a demonstrat că femeile pot face față cu brio în lumea motorsportului, reușind derapaje impecabile, care au impresionat publicul până la extaz.
Legendarul Hercule s-ar fi simțit în inferioritate la ATBS, unde colosul Vlad Leahu și echipa sa de strongmen au oferit un spectacol de forță nemaiîntâlnit. Răsturnări de anvelope de 400 kg, îndreptări cu peste 300 kg, camioane de 14 tone deplasate pe o distanță de 30 de metri în doar 21 de secunde, au fost doar câteva dintre performanțele lor de-a dreptul supraumane. Iulian Moțoc nu a fost mai prejos, reușind să țină în frâu două mașini de competiție care au demarat în direcții diferite.
Mașini tunate de toate felurile au constituit deliciul privitorilor. Pasionații de motoare și tehnologie auto au avut parte de un spectacol vizual de excepție, cu peste 100 modele recondiționate și accesorizate până la cele mai mici detalii.
„Auto Total Business Show, evenimentul anului în business și tehnologie auto a atras peste 44 000 vizitatori peste week-end. Au fost două zile de discuții inspirate și prezentări inovatoare, unde profesioniștii din industria reparațiilor auto au avut oportunitatea să se conecteze, să învețe și să descopere noutăți de interes. Punctele culminante au inclus workshop-uri practice și prezentări de cazuri de succes, care au oferit participanților perspective valoroase și soluții aplicabile la provocările curente ale industriei” declară Gabriel Zane, Director Marketing, AD Auto Total.